
Ik ben geboren 2 april 1944. Mijn wieg stond in Heemskerk. Pal achter ons huis werd door krijgsgevangenen een 2Vbaan gebouwd, die gelukkig nooit is afgebouwd. Na mijn middelbare schooltijd hebt ik gewerkt als administratieve kracht bij Joh.Verhorst NV, een metaalbewerkingsbedrijf. Daarna bij Bakkerwinkel NV een brood en aanverwante produktenfabriek fabriek. Bij de bedrijven in Beverwijk.
Wij zijn in 1964 getrouwd. Na de geboorte van zoon Edwin en dochter Gisela heb ik een baan gehad bij een kleine drukkerij genaamd Pressofoon. Dit bedrijf stpnd in Heemskerk. In 1974 zijn wij verhuisd naar Schagen, waar wij na 2 jaar verhuisd zijn naar
Haringhuizen. Inmiddels werkte in de gemeente Alkmaar. Na 4 jaar een overstap naar de gemeente Schagen. Daar had ik na een opleiding de functie van gemeentelijke belastingdeurwaarder. In 1995 ben ik met deze baan gestopt. In 1987 is onze Kees geboren.
Via een buurvrouw ben ik Lid geworden van de VVD. in 2002 ben raadslid geworden van de voormalige gemeente Niedorp. Ik kijk met veel
plezier terug naar de tijd dat Franc Weerwind burgemeester was. Deze functie heb ik 2 periodes gehad. jaar gehad. Na de fusie in 2012 ben ik nog 2 jaar raadslid geweest in Hollands Kroon.
Inmiddels wonen wij nu bij na 2 jaar in een appartementencomplex in N.Niedorp. Ik kon mij niet meer vinden in de standpunten van de VVD, vooral in hun standpunt van de veranderingen in het pensioenstelsel, daarom ben ik overgestapt naar de SHK. Vooral omdat het een plaatselijke onafhankelijk politieke partij is. Voor de SHK ben ik van 2022 tot heden voorzitter en met veel plezier. Voor de ouderenpartij van Niedorp ben ik voorzitter van de KBO. Voor de LSBO (lokaal samenwerkende bonden van ouderen) ben ik lid van het bestuur. Ik ben lid
van de clientenraad van Wonen + Welzijn. Voor Noordkop 247 ben ik lid van het PBO. En voor de VVE van ons appartementencomplex zit ik in het bestuur. Als hobby zing ik in het koor “de groeten uit Barsingerhorn”.
Nu maar wachten op de uitslag van de komende raadsverkiezing.
